HTML

FELHÍVÁS

Private Practice

Reklám, marketing, tech, szórakozás - valami ilyesmi. De még csak most kezdünk alakulni, úgyhogy bármi lehet belőle.

Twitter

2010.02.18. 08:53 PPZ

Alan Wilder + Depeche Mode újra

Címkék: london royal mode albert depeche hall alan somebody wilder

Egy rövid post erejéig ismét magán jellegű témával foglalkozom. Ma reggel olyan hírt találtam, amitől egycsapásra felébredtem. Sok helyről az a cím köszönt vissza, hogy Alan Wilder újra a Depeche Mode-ban.

Ez egy olyan dolog amire 1995-óta minden, a zenekart évtizedek óta imádó rajongó titokban vagy nem titokban vár. És most megtörtént. Nem gondoltam volna hogy én is ennyire izgatottan kattintok majd a youtube videó play gombjára, amikor ilyen eseményt nézhetek. De így volt. És egészen megható volt az egész. A Somebody-t játszották.

A tegnapi, Royal Albert Hall-ban tartott jótékonysági koncerten történt a nagy esemény. Igazából tele van a net videókkal és fotókkal, én csak a Freestate.hu kapcsolódó cikkét linkelem, ott vannak képek és videók.

Nem tudom hogy mire számíthatunk a Depeche Mode jövőjét illetően. Félek hogy már nem sokáig várhatunk újdonságokat tőlük. Az én vágyam az, hogy ha be akarják vagy be kell fejezniük, akkor az utolsó lemezen (és ha lesz, akkor turnén is) újra legyen együtt a nagy csapat.

Talán inkább mennék még koncertekre és vennék új lemezeket. De én már ennek a váratlan eseménynek is nagyon örültem és mostmár sajnálom hogy nem szedtem egy kicsit össze magam és nem mentem el erre a koncertre. Mondjuk az is igaz hogy esélytelen volt, 4 perc alatt fogytak el a jegyek.

UI: Alan április 16.-án Budapestre jön promotálni az új Recoil lemezt. Ott kell lennünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://privatepractice.blog.hu/api/trackback/id/tr501768162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása